Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to OhSehunBlog. I just shared what I like and feel. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed
Your CBOX CODE HERE
Credits


Basecode by: Mrs AF
Template by :
Ihza
Re
Some coding from :
Fatin Hazwani
Other :
Aishah

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


~ Selamat Tinggal Beb...! ~


Tuesday, August 21 8:30 am 0 Atashinci(s)

Dulu..
Aku ada kawan..
Dia baik sangat..
Dia selalu dengar masalah aku..
Selalu bantu aku...
Tapi..
Lepas aku gtau dia seseuatu..
Dia terus berubah...
Dia dah x macam dulu lagi..
Ham..
Aku rindu ang yang dulu..
Mungkin ang dah tak anggap aku kawan ang
Selepas aku gtau ang semua tu kan..
Takpala aku terima...
Nak wat camna..dah nasib aku...

Selamat tinggal beb ! aku harap ang gembira lepas nih....Aku bukan kawan yang baik untuk ang...Aku selalu buat ang rasa bersalah...Aku tak layak kawan ngan ang....Aku harap ang bahagia ngan kawan-2 kita yang lain...:)