Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to OhSehunBlog. I just shared what I like and feel. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed
Your CBOX CODE HERE
Credits


Basecode by: Mrs AF
Template by :
Ihza
Re
Some coding from :
Fatin Hazwani
Other :
Aishah

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


~ Kita kawan kan ? ~


Monday, November 26 6:54 am 0 Atashinci(s)

     Awak , awak kawan saya kan ? Betul kan awak kawan saya kan ? Kalau betul , kenapa awak berubah . Dulu awak care sangat pasal saya kan . Kita selalu chat dekat FB . Tapi , sejak dua menjak nih , awak langsung tak hiraukan saya kan . Sampai hati awak kan . Dulu kalau saya sedih ja , awak mesti ada dengan saya . Mesti awak akan tenangkan saya . Tapi , sekarang tak lagi , kenapa erk awak ? Saya pelik , kenapa awak berubah erk ? Awak chat dengan saya bila awak ada problem and awak mengadu masalah awak ja . Sya akan tetap mendengar sebab awak kawan saya . Kadang-2 rasa macam diri ini dipergunakan ja . Tapi saya sabar ja  sebab awak kawan saya . Kita kawan kan ? Bila saya rindu , saya akan baca balik chat kita yang sebelum nih , saya selalu usha wall awak . Saya seronok tengok awak happy camtu . Walaupun awak dah tak care pasal saya lagi . Saya tetap kawan awak kan ? Saya harap awak bahagia sekarang ...