Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to OhSehunBlog. I just shared what I like and feel. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed
Your CBOX CODE HERE
Credits


Basecode by: Mrs AF
Template by :
Ihza
Re
Some coding from :
Fatin Hazwani
Other :
Aishah

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


~ RIntihan ku ~


Thursday, November 22 3:01 am 0 Atashinci(s)

Izinkan aku berkongsi cerita ...
Title : Kisah aku dan dia sahabat ku ...

    Sebagai seorang sahabat sejati , bermula dari hari pertama aku masuk asrama . Dari situ , kita semakin rapat . Kita selalu berkongsi cerita . Kita mula menjadi lagi rapat daripada sebelum nih . Sehinggakan ada pihak yang cemburu akan persahabatan kita . Kau selalu tolong aku dan mengajar ku dalam mana-2 pelajaran yang tidak ku fahami . Dan aku mula berkata kaulah sahabat yang paling aku sayang . Aku berasa beruntung ada kawan macam ang . Apabila exam tiba , kita sering study bersama . Walau bagaimana pun , kau lebih pandai daripada aku . Tetapi kini tidak seperti dulu . Ada satu hari tu , kita tak bertegur . Disebabkan salah faham yang berlaku . Tetapi , walau bagaimana pun , aku tetap tegur kau sebab aku tak boleh kalau tak bercakap dengan kau walaupun sejam . Kau buat endah tak endah ja dekat aku . Minggu terakhir sekolah , kita jadi macam tuh . Aku ingin kembali bersahabat dengan kau . Dan ingin menjadi seperti dulu . Begitu cepat kau berubah . Kau macam dah taknak kawan ngan aku ja . Kau tak pernah menghargai aku . Aku sedih sangat . Aku nak sangat kau senyum kat aku macam dulu . Tapi , waktu ambil result tuh ang tak senyum pun pandang apa lagi . Aku redha ja . Mungkin ada hikmah disebalik semua ini .

Setiap yang ada pasti akan hilang . Setiap yang elok pasti akan rosak . Setiap pertemuan pasti ada perpisahan..Mungkin ini adalah takdir ku .