Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to OhSehunBlog. I just shared what I like and feel. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed
Your CBOX CODE HERE
Credits


Basecode by: Mrs AF
Template by :
Ihza
Re
Some coding from :
Fatin Hazwani
Other :
Aishah

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


~ Bestfriend Till Jannah ~


Thursday, November 22 2:30 am 0 Atashinci(s)

   

   Kawan sejati ? Senang disebut susah di cari . Tapi saya , saya ada awak . Awak always ada untuk saya kan ? =)  Awak ? Saya sayang awak . Saya gembira sangat dapat kawan macam awak dan dapat kenal orang macam awak =) . Awak BAIK sangat ! Awak nak tahu kenapa saya sayang awak ? =) Kenapa saya gembira kenal awak ? =) Sebab kalau saya ada masalah , awak sentiasa disisi walaupun sekejap saya bahagia =) . Sebab awak sentiasa mendengar saya =) . Sebab awak tak pernah bosan untuk layan dan pujuk saya . Bila saya sedih , awak selalu suruh saya kuatkan semangat saya . Awak tak bagi saya nangis . Awak suruh saya lap air mata saya =') . Awak adalah tempat mengadu saya . Awak simpan semua rahsia saya :) . Tapi , bila awak bercerita sedih - 2 , hati saya tak tenang tau tak . Saya risaukan awak . Jangan sedih tau , saya nak tengok senyuman awak yang comelll tuu . Tiada embun sesuci ketulusan hati , tiada hubungan seindah persahabatan . Sahabat dalam berjuta , awaklah pilihan saya . Sahabat yang setia =) . Tiada ungkapan perpisahan dalam persahabatan , walaupun maut noktahnya . Kerana sahabat itu terlalu istimewa .

#Hmm :'/ saya minta maaf kalau saya ada buat salah dengan awak . Mungkin kesalahan itu tidak disengajakan . Saya hanyalah manusia biasa . Setiap manusia mesti melakukan kesalahan . I hope you will forgive me . I love you friend :') . Awaklah yang Terhebat , Terkacak . Awaklah yang saya pilih .

Walaupun kita tak sama tinggi . Tapi , kita sama-2 baik *perasan :D . Besfriend till Jannah..Insyaallah....:D