Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to OhSehunBlog. I just shared what I like and feel. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed
Your CBOX CODE HERE
Credits


Basecode by: Mrs AF
Template by :
Ihza
Re
Some coding from :
Fatin Hazwani
Other :
Aishah

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


~ ...Dah tak ada lagi... ~


Friday, November 9 10:54 pm 0 Atashinci(s)




Kawan yang selalu jaga kawan dia bila kesusahan....
Kawan yang selalu temankan dia bila dia keseorangan....
Kawan yang selalu pujuk dia bila dia sedih....
Kawan yang selalu menggembirakan dia bila dia bosan....
Kawan yang selalu melepaskan perasaan kat dia bila dia ada masalah....
Kawan yang selalu memahami perasaan dia....
Sekarang....
Dah tak ada lagi kawan yang selalu pujuk dia....
Dah tak ada lagi kawan yang selalu temankan dia....
Dah tak ada lagi kawan yang mengembirakan dia....
Semuanya dah tak ada lagi dah....


#Aku minta maaf , bab* yang aku madsudkan malam tuh adalah ang...
  Aku tak bermadsud nak kata camtu...
  Aku cuma marah kat ang ja sampai aku kata camtu waktu tuh...
  Aku minta maaf sangat-sangat...
  
I will miss you friend although i know that you will never miss me... <3
credit to : MHABF...